GirlieGirlRACING

Ja, nu du Bella e jag en i teamet :P

Va iväg å köpte mej en ny bil idag:) Som jag har längtat efter denna dag då jag får byta bil!! Inte för att de e nå fel på Balenon, ne tvärtom, den e tokbra på alla sätt å vis, men vill ha en mindre bil.. Har aldrig varit typen som vill ha en stor bil, allra helst inte en kombi! Så nu ska Balenon säljas! Skulle sätta ut en annons ikväll, men blidde inte så, blir imorgon eller i helgen istället...

Fick nyss ett sms med bästa nyheten som jag kunnat få! Vart verkligen överlycklig!! Å sen sms:et efter.. ja, va ska man säga? Nu kan jag gå å lägga mej å bara le när jag somnar!!

Frågan är, ska man göra ett tråkigt slut av denna kväll eller ska man ta itu me de imorgon?? Fast tror inget kan få mej på dåligt humör just nu så kanske lika bäst att göra de nu på en gång.. äh, får se om jag orkar... räkningar e ju inte den roligaste delen av månaden.. men ett ont måste...

Har tusen saker att skriva till en person här, men ni som läser behöver ju inte veta allt :P

Martin, ja de e verkligen en person som gör mej hur glad som helst! Kan inte sluta le när jag tänker på honom och allra helst inte efter de han sagt/berättat ikväll!! Massa pussar å kramar till dej!!

Hampuz- The One And Only- Älskar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0