Ett år äldre...

Ja, då va man ett år äldre då... Hade en trevlig födelsedag.. Va väl planerat för länge sen att de skulle bli kalas på kvällen, men som vanligt när saker planeras så rinner de ut i sanden och alla har annat för sej...
Kvällen blev dock mycket trevlig och rolig ändå, trots att vi bara var fyra stycken.. Jag, Anna, Dennis å Leif.. Jag å Anna hade något av ett SingStar VM tror jag  =) Hur kul som helst!! Sång, lite cider, snacka skit och skratta massvis, ja va mer kan man begära av en kväll?? Kan inte bli mycke bättre än så... trodde jag ja!! Plötsligt ringde min telefon, och utan att jag visste de så hade jag svarat oxå... såg att de va ett nummer jag inte kände igen.. så får man höra "Hej, de e Martin" Ne för jag blev ju inte just nå överraskad å inte nå glad heller?!! Eller joo!!! Efter vi pratat en liten stund så återgick jag till vännerna i soffan å vi fortsatt där vi pausade.. va på väg in till stan flera gånger, men jag å anna skulle bara köra en låt till... å så höll vi väl på i typ 1,5 timme :P Strax efter två tog vi oss ut till bilen och åkte in till stan å smaska i oss lite nattamat... sen åkte vi bara hem, slog igång en film som jag tror vi båda somna ifrån...

Idag har jag rensat min klädkammare riktigt ordentligt... allt skit som jag inte tyckte hörde hemma där, de körde jag bort till mammas förråd :) Mitt e för litet å för fullt för nå mer saker... men mamma, ja hon har stort förråd hon! har faktiskt varit riktigt duktig idag tycker jag... fått till klädkammaren så man kan röra sej där inne nu... fått upp dom sista hyllorna.. dock sitter dom absolut inte på samma höjd.. men va gör väl de?? Tack för hjälpen me hyllorna Dennis!

Längtar tok mycke tills imorgon, Martin kommer hem :) Äntligen ska man få kramas igen!! Hoppas dagen går fort imorgon så de blir kväll nångång :) Saknar saknar!! Pussar på dej!!


    Inte så illa va?! :P Å go va den oxå :) Måste ju få skryta lite :P


Nee... nu ska jag ta å slutföra de här å ta å krypa ner i sängen å sova lite.. hoppas lilleman sover hela natten!! Han e snorig, nyser å hostar så därför sover han oroligt..men hoppas verkligen att han sover hela natten nu...

Hampuz- The One And Only- Älskar

Kommentarer
Postat av: Dennis

ja de var så lite så, hoppas lilleman sover jag me, den var verkligen god tårtan synd för alla som inte fick smaka.

2008-07-20 @ 22:43:31
Postat av: Anonym

Åh smaskens! Jag blev tokhungrig nu ju! :D

2008-07-21 @ 10:26:37
URL: http://elfvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0