Äntligen!!

Ja, nu är han hemma igen :)  Va hur härligt som helst att få träffa honom igen när han kom me tåget i måndagskväll... Vi åkte direkt hem till mej... tog de bara lugnt å gosa massa :) Helt underbart!!! Tusan va jag har saknat de!!
Ledig igår, så de blev en hel dag me bara massa mys å film tittande.. Hade dock en tjurig å bråkig liten Hampuz som inte alls ville titta på film utan ville bara bli buren...sånt man får leva me..

Jobbat ikväll... va faktiskt riktigt skoj.. tror de saknades några pusselbitar hos oss alla ikväll... :) Men skoj har vi haft å skrattat har vi gjort :) Klart man ska ha kul på jobbet!!

Hemma nu.. ska nog ta å slänga mej i sängen, e otroligt trött... inte sovit ordentligt nu på ett bra tag... å lär nog inte bli så mycke i natt heller... Hampuz e fortfarande snorig å hostig.. å dessutom somnade han lite för tidigt för att sova natt och utan nattvälling!! :S Så samtidigt som jag stänger mina ögonlock lär han öppna sina och va hungrig... Bara hoppas han somnar om och sover tills imorgon bitti... *håller tummarna*
Kommer kännas tomt i sängen nu när man lägger sej å inte har nån bredvid som håller om och kramas... Men man kan ju inte få allt... Blir ju desto mysigare nästa gång då :)

Martin, du har verkligen sett till så de blev en helt annan sak än vad jag hade tänkt mej.. men de gör ingenting!! trivs så bra me dej!! Tycker om dej hur mycke som helst!! Massa pussar till dej!!

Nee... nu ska jag ta å krypa ner i sängen så jag e pigg imorgon, e ju ledig :) Men sen börjar de en hård helg/vecka me massa jobb sena kvällar...

Hampuz- The One And Only- Älskar


Kommentarer
Postat av: Martin

Jag kan säga att jag kommer sakna dig inatt också!

Det var de två mysigaste dagarna och nätterna i mitt liv så du vet :) ler

2008-07-24 @ 02:34:01
URL: http://drymartini86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0