snö, snö å ännu mera snö...

Ja, nu har de kommit snö så de räcker och blir över... e redan le på de vita pudret som är överallt!! Det är ju bara till besvär.. Jag fastnar på gården och kommer inte iväg till jobbet, det är kallt och de gör så vääldigt många kör av vägen... så se, somma ÄR mycket bättre!!!

Inte gjort så mycke på slutet.. jobbat, jobbat och suttit fast... (pga snön) Har jobbat natt två helger i rad nu och blir en tredje nu till helgen... å sen ytterligare en nästa helg, sen åker vi!! Jajjemen, nya bostaden nu kommer vi för att fixa iordning kaoset som blev när vi bara slängde in alla saker :)

I söndags va vi på ett-års kalas hos Hampuz´s kusin Linus! Även han börjar bli en stor kille nu :)

Ska väl jobba idag 16-21... ser inte fram emot de så jätte mycke, mår inte allt för bra.. men men, är väl bara å bita ihop och kämpa sej igenom dom sista 9 passen!! nedräkningen till avslutet från Östersund och starten någon annanstans har börjat!! 21 November åker vi ner, sen kommer vi upp över jul igen och sen är det nya hemmet som hägrar!! Ska bli så skönt!! Å den 13:e Januari börjar jag en utbildning för ett nytt jobb oxå! Lika bra de eftersom jag hört så mycke nu... Får väl se om det är någon som säger något till mej eller om jag hela tiden ska få höra allt bakvägen... lite dålig stil tycker jag...

Ne, nu e de duschen och sen åka å jobba...

Hampuz- The One And Only- Älskar

Kommentarer
Postat av: Tina

kul med flytt å så :) håll ut sista passen ;) vad är det för skitsnack som går? kram

2008-12-09 @ 18:05:24
URL: http://tiiiiinaa.blogg.se/
Postat av: Martin

hej snuttan! :)ja jag blir lika less som dig på att vi inte fått höra det den raka vägen istället från andra. Se om mitt mail till ulf gör någon skillnad ;)

POK/Martin

2008-12-10 @ 12:16:04
URL: http://drymartini86.blogg.se/
Postat av: Bella

Fan va kul att du ringde igår! Synd bara att jag blev lite inne i tvn på slutet :p

2008-12-10 @ 12:46:57
URL: http://elfvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0