snabbvisit på Ikea

Jajjemen, idag gjorde jag något jag själv skulle vilja kalla snabbvisit på ikea.. Va framme halv ett ungefär, tog mej en kasse å börja knata runt för att hitta de vi bestämt att vi skulle ha för att kunna börja göra iordning.... Runt hela ikea inkl. några stopp och lite funderingar.. sen på coop och irra runt där för å hitta de jag skulle ha och sen mot bilen... ca 2 timmar i Birsta, de kallar jag snabbvisit!

Nu har vi fått upp lite gardiner och dessutom hunnit möblera om i sovrummet :o Blev bättre så här iaf...

Njee.. om man ska ta å ställa sej vid spisen å kocka ihop lite tacos kanske?? mumma!!!

Hampuz- The One And Only- Älskar

Kommentarer
Postat av: Bella

Haha, jag borde skaffa mig nå felstavningsprogram! ;)

2008-12-26 @ 08:13:23
URL: http://elfvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0