imorgon bär det av!!

Jajjemen, imorgon åker vi med dom sista grejorna och blir där borta tills på tisdag när vi återigen brummar upp hit och firar jul sen på juldagen åker vi ner till vårt nya hem och sen vet man aldrig när vi kommer upp igen =) Ska bli såå roligt!! Längtar som tusan!!
Idag är en fullspäckad dag... eller förmiddagen vet jag inte riktigt vad jag å Hampuz ska göra, men vi måste tyvärr in på stan en sväng å fixa en sak å sen ska vi vänta på att Dennis slutar och då sa vi ner till Nybodarna och hämta släpvagnen och lasta den me alla saker från Näverede som ska me och sen är de väl bara å sova å vänta tills imorgon när Dennis har slutat och vi äntligen ska åka ner!! Gjorde en väldigt fin deal me mamma igår så nu slipper jag städa ur lägenheten =) Är iofs bara kök, badrum å golven kvar... men jag HATAR att flytt-städa kök!!!! Allt annat går bra, men köket är verkligen hur jävla trist som helst!

Oväntat... men de blir kul!! Får väl se hur de går och vad som händer...

På lördag ska vi till Birsta.. väldigt spännande dag å åka dit... lördag före jul... jippi, lär ju inte va nå folk där, eller?? Men men, dom andra kan stressa, vi ska bara ta de lugnt vi =)

Ne, bäst man tar rätt å yrvädret som just nu packar tv-dosa i ett tomt filmfodral :s Ja, inte sa jag att han va speciellt smart alla gånger =)

Kanske åker och hälsar på Sophie en sväng idag oxå!

Hampuz- The One And Only- Älskar

Kommentarer
Postat av: Bella

Jag känner igen fenoment när han "gömmer" sakerna o sen ser förbluffad ut när dom ligger kvar nästa gång han checkar läget :p Han kanske kommer bli trollkarl? :D

2008-12-18 @ 18:28:44
URL: http://elfvendahl.blogg.se/
Postat av: Martin

Vad kul för dig :) Vi får ta en sing star kväll någon gång framöver så jag får kick some ass!!!

2008-12-19 @ 19:38:38
URL: http://drymartini86.blogg.se/
Postat av: Grethe

Var i Birsta igår...inte nice! Lycka till med flytten!

2008-12-20 @ 09:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0