9 dagar till julafton

ja tusan, e inte länge kvar nu... å inte har jag nån julkänsla heller att de närmar sej.. men de hinns väl de me.. va in till stan å prata me chifen idag, så nu kan jag andas ut, en sak mindre jag behöver gå å gubbla över.. nu kan jag slappna av och inte känna nån press att jag måste jobba... kommer inte jobba nå mer nu... känns skönt, men ändå tråkigt, för jag har ju trivts väldigt bra! Tack för den här tiden alla goa människor!!!

Träffade Lotten å Angelina idag oxå, de va riktigt trevligt!!

Imorgon ska jag eventuellt in till stan och se om jag hittar en julkostym åt Hampuz... beror lite på hur jag känner mej.. e jag allt för slut så blir de till å sitta i soffan hos mamma å glo på tv hela dagen... Ville inte åka hem till skogen idag, känns så ensamt å sitta där å nog för att de känns skönt å va ensam ibland men inte mitt ute i skogen me en nojjig hund som gruffar så fort de blåser lite å gör mej nojjig... ne, ingen bra kombination!

Hampuz har just somnat.. får väl se hur länge han sover i natt... natten som va vaknade han först halv tolv och va inte på allt för bra humör men somnade om efter tack å lov bara en liiiten stund.. men sen vaknade han igen klockan tre och somnade inte om förrän 05.20  morse å tro på tusan att Nero satt igång å gruffa runt 6 på morgon då just för att de blåste så de ven i skorsten... ja, fjantig e va man kan kalla den där så kallade "kamphunden" Haha, han e ju mer mörkrädd än va jag e!! Å de vill inte säga lite de!! :o

Nu ska jag lägga mej på soffan å kika lite på tv och somna och förhoppningsvis få sova en hel natt vilket jag inte gjort på alldeles för länge nu... ne, vet inte när jag sov en hel natt sist..

Hampuz- The One And Only- Älskar

Kommentarer
Postat av: Martin

Det blir snart en nystart och då ska du se att allt blir bättre för dig ;)

Kram Kram

2008-12-15 @ 23:00:48
URL: http://drymartini86.blogg.se/
Postat av: Bella

Nero är alltså inte att lita på när de gäller o vara modig :p

2008-12-16 @ 10:29:57
URL: http://elfvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0