2008

Jajjemen, snart är 2008 slut och de blir nytt år.. igen... blir nog så varje år tror jag :P Undra va man gjort de här året egentligen? alldeles för mycke men samtidigt för lite... finns nog en del saker som borde vara ogjorda och en del saker man skulle gjort oftare... kanske.. eller jag vet inte.. Blir nog iaf ett ganska intressant år de som kommer... Först så har man ju flyttat och ska försöka lära sej ett helt nytt ställe, ska börja på ett nytt jobb.. och sen är det lite till som kommer hända, men de behöver ju inte nämnas något om här :)

Men åter till detta år som inte är riktigt slut än... vad göra idag?? jo, tror jag ska försöka plocka upp lite mer saker så man blir fri dessa kartonger nångång! Är så sjukt le på kartonger!!! Får väl se om man får "hjälp" av Hampuz... han är väldigt duktig på att göra allt tvärtemot vad som ska göras.. men men, lika söt för de =)

Nero... ja, han har fortfarande inte lyckas fått ur "pipleksaken" ur sej som han svalde för ett bra tag sen.. han bara piper heeeela tiden!!! Blir tokig!! Men men, de lär väl bli tyst på honom oxå så småningom..

Nu ska jag ta å ge mej på kartongerna... å kolla va för spännande post man fått idag...

Hampuz- The One And Only- Älskar

Kommentarer
Postat av: Tina

ja julen har varit bra, lite stressig men mysig :) din då? tack tack, gott nytt i efterskott! vad är det som ska hända i år men som du inte vill nämna i bloggen? nyfiken jag ;) kul att ni kommit iväg och att de verkat gått bra med flytten! trivs ni bra? kram på er!

2009-01-05 @ 22:27:56
URL: http://tiiiiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0