yeeey!!!

Klockan 15.31 idag stämplade jag ut, nu har jag semester!!! yeeey!! Sweeeet =)  Å den första timmen av semester spenderade jag... på jobbet :S Väntade på Emma och sen käka vi... efter som jag mitt spån glömde plånboken hemma när jag åkte i morse så va medarbetarmat ett av dom bästa alternativen när man inte ätit på typ 24 timmar... Smart Johanna, Smart!!

Mätt och hemma så självklart fastna man vid datorn en stund och sen vid tv:n... Efter lite om och men så lyckades jag faktiskt även plocka fram en ryggsäck och börja packa ihop lite saker inför morgondagen och de närmast kommande dagarna.. Jag å Hampuz åker ju till Bella i morgon!! Ska bli så jävla skoj!!! Hoppas bara de blir finväder oxå så man kan va ute å njuta lite :)

Va ner till mamma en sväng ikväll oxå precis som igår kväll... igår lyckades vi slurpla i oss tre stycken väldigt välgjorda Irish Coffee :P Ikväll lyckades vi faktiskt med två :P Va fan, måste ju passa på när mammsen bjur :P Gott va de vilket fall som helst :)

Hemma igen nu då... ska väl ta å pallra mej in i sovrummet å krypa ner i en tom säng, läsa lite och sen försöka sova.. vilket inte e de lättaste när man som jag varit vaken och jobbat väldigt mycke sena nätter nu den sista lilla tiden...  Fan va jag längtar tills Martin kommer hem igen så man får kramas lite på kvällarna!! Undra hur dom har de där i vildmarken... verkar ju som inte va så bra mottagning på telefon iaf.. men men, dom har de säkert skoj där i björnvärlden... :S Ja, lite orolig att dom träffar på nån sån där jätte nalle ja, de kan jag ju lugnt säga att jag e!!

Ne, nu e de tack å god natt för denna gång!!

Hampuz- The One And Only- Älskar


Kommentarer
Postat av: Sandra

Klart jag gör! :)

2008-08-11 @ 03:53:41
URL: http://sandralx.blogg.se/
Postat av: Bella

Idag kommer du! :D FAktiskt så kika solen fram nu, får hoppas påå att de blir sol iaf :D

2008-08-11 @ 10:35:22
URL: http://elfvendahl.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha!

Du & din mamma gillar verkligen irish coffee. ;P

2008-08-13 @ 17:06:05
URL: http://[email protected]
Postat av: Johanna

Anna: Klart som tusan! Bara du som e för liten för å lärt dej gilla de :P

2008-08-13 @ 22:18:49
URL: http://mizzzme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0