söndag igen....

.. ja dessa dagar kommer liksom alla andra dagar varje vecka... men söndagar e i min värld oftast mycke tråkigare än dom andra... varför e de så?? Finns dessutom inge vettigt att titta på på tv:n heller... Hampuz sover, jag har hämtat den sista tvätten.. å så hamna jag här... ska skriva de här sen blir de duschen å sen sängen.. börjar 10.30 imorgon... 

Jobbade igår... natt. började 22 å slutade 04.30... hamnade i kök.. va riktigt skoj faktiskt =) å vilken stjärna man e i kök.. eller kanske inte då! men men, allt går bara man vill =) Å vill man inte så går de på nå sätt ändå! Man får inte va så kinkig!! Va ju kul folk som jobba iaf =) Jag, Martin, Erik, Emma Zakariasson, Malin, Jacques (stavning tack!) å Nathalie! De va mest bara asgarv å sjukt hela kvällen och natten!! Så jävla härligt när de e sånt gäng som jobbar!! 

När arbetspasset väl va över så kom ju den bästa delen av allt; gå hem till martin å kramas!!! Helt underbar person att kramas me!! Får verkligen inte nog av hans kramar å pussar!!! 

Stuga bokad till Vemdalen nu! Ska bli hur jävla kul som helst!! Oxå ett sånt här supergäng som man bara inte kan ha annat än kul me!! Martin, Anders, Anders, Viktoria, jag å så en kompis till den ena Anders :) En saknad dock.. Sandra... sen hade de varit helt perfekt!!  

Imorgon åker min goa älskling till skogen igen.. eller fjäll eller va de nu blir... men han kommer ju hit på tisdag igen så de e inte så länge han blir borta den här gången!! Nästa gång vi blir ifrån varandra e nog mitt fel de.. :S Men längtar verkligen tills jag å lillpampen ska åka!! Men verkar dock som de e någon som längtar mer än va jag gör, hur de nu kan va möjligt... lustigt de där hur vissa funkar... eller inte funkar... ja jag vet inte!! Mej bryr de inte.. inte mitt problem.. inte jag som mår dåligt =) Jag mår hur bra som helst jag!!!

Nee.. nu e de nog me skrivandet för ikväll!! Ska slänga mej i duschen å sängen innan klockan blir alldeles för mycke... måste ju lyckas sova några timmar  i natt...

tack Suss för att du finns och ställer upp så jag har möjlighet att jobba!! Utan dej skulle ingenting funka!!!

Martin- Kärleken!!

Hampuz- The One And Only- Älskar

Kommentarer
Postat av: Martin

Vad glad jag blir för allt du skriver om mig :D helt överlycklig..Kan lova dig att det är inte helt fel att kramas med dig heller och allt annat mys vi gör :$

Sen är du helt underbar som person, man skrattar alltid med dig och man kan känna sig avslappnad.

Du är min stora kärlek!

///Din Älskling

2008-08-25 @ 01:46:06
URL: http://drymartini86.blogg.se/
Postat av: Bella

När ska ni ti Vemdalen då? :)

2008-08-26 @ 06:36:45
URL: http://elfvendahl.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha, ja jag borde ju klara mig ;) Saknar dig gumman! Puss

2008-08-26 @ 18:36:10
URL: http://sandralx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0