sjuk...

.. ja, de e jag.. tråkigt som fan!! Igår kände jag mej döende... bara halvdöende idag, så de går åt rätt håll =) Men va hemma igår och kommer inte jobba i natt heller... ska egentligen börja om typ 20 minuter... Trist att Martin jobbar... Ska bara ligga på soffan å titta på tv å sova hela kvällen!! E trött som tusan.. har varit hela dagen...

Inte hänt så mycke spännande i veckan faktiskt.. jobbade i måndags.. ledig tisdag, onsdag.. Martin va här =) Vi gjorde inte så mycke.. kolla på film och tog de lugnt! Myyyys!!! Å Hampuz va förstås hemma å busa för fullt! Han va uppe sent på tisdag kväll å sprang fram å tillbaka me sin lära-gå-vagn =) Sprang mellan vardagsrummet och hallen hur länge som helst tills han till sist bara satt sej ner å börja grina, törstig och trött... sen somna han gott och sov hela natten!!

Å nu e de fredag,,, fast känns som de e söndag... undra när jag ska sluta vara så dagavill!?! :S

Nee.. orkar inte me de här nu... ska återgå till min soffa å tv jag =) Mina bästa vänner för tillfället =)

Martin, han e för go han!! Kom hit igår me filmer å popcorn så satt vi i soffan å myste hela kvällen och titta på film=) Massa pussar å kramar till dej!!!

Hampuz- The One And Only- Älskar

Kommentarer
Postat av: Martin

Det är för att jag älskar dig Johanna :)

2008-08-23 @ 04:57:41
URL: http://drymartini86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0