Semestern...

... tar nu slut.. fasn va den här veckan har gått fort!! Men har ju även hunnit me en hel del!! :)

Jag och Hampuz åkte till Bella i måndags och va där i två dagar... På tisdagen va vi till sundsvall.. Bella va tvungen att byta sin nyinköpta sänggavel som visade sej vara för liten :S Så de blev mest en hel dag i birsta och på ikea... På kvällarna va vi som besatta av Guitar Hero :P Fan va roligt vi hade!!! De där spelet är verkligen beroendeframkallande!! Hampuz va en riktigt liten bråkstake hemma hos Bella och slet och drog i allt han kunde komma åt! Förstår inte att de kan vara så fascinernande att öppna och stänga skåpluckor... Å att det är så roligt att plocka in och ur saker ur skåpen... Även att Bella har en kattstackare som blev av me några hårtussar när Hampuz försökte va snäll och klappa honom... :S Å sen verkade han komma på att kissen va ganska lätt att skrämma iväg om man ger ifrån sej ett riktigt iltjut... Ja, va ska man säga? Han e ganska underhållande ibland lillkillen min =)

Fick äntligen träffa Martin igen i onsdags!! Han hade iaf överlevt fjällvandringen!!

I Torsdags va jag, Dennis, Hampuz å mamma in till stan.. va ju som tvungen att åka iväg å försöka hitta en bra födelsedagspresent till Hampuz!! Efter lite om och men så hittade både jag och Dennis till honom!! Senare på eftermiddagen kom Martin till krokom oxå... han, jag, Dennis å mamma åt middag och sen drack vi några irish coffee på kvällskvisten... Även att vi ringde Leffen och fick låna guitar hero så då blev man ju fast me de halva natten!! Blev lite sent, men fasn så kul de va!!! Klockan va närmare två innan Dennis å Nero knatade hem till sig...

Fredag... Hampuz ett års dag!! Upp tidigt... började dagen med att baka tre stycken tårtor!! Väldans fina dom blev, riktigt  imponerad av mej själv faktiskt!!
 
                  

Inte illa va?!

Ja, som man lätt kan räkna ut så va de ju ett-års kalas hemma i fredags... Kom en hel del folk å åt tårta å Hampuz fick massa fina presenter!! Tack alla för de!! Även att han av Dennis fick en eldriven bil... Så rolig att köra tycker Hampuz å han ser riktigt tuff ut när han sitter där å åker fram å tillbaka men kan ju säga att den är inte en fröjd för öronen... men men, va får man inte utstå för att lillfisen ska ha lite roligt =)

 Så här ser bilen ut som han fick... här provsatt han visnings exemplaret på barnens hus =)


Va folk hemma hela dagen och senare på kvällen blev de plankstek för mej, martin och dennis... Mycket gott måste jag ju säga =) Å självklart blev de ju guitar hero på kvällen och långt in på natten igen... samt ett par irish coffee lyckades vi få i oss =)
Blev inte mycke sova den natten.. Hampuz vaknade runt två och va vaken till halv fyra!! Å sen tog de ju ett bra tag innan man lyckades somna själv oxå... Runt 5 så lyckades jag oxå somna... å sen 08.20 va de dax att vakna igen.. då va Hampuz vaken och hade inga planer på att sova....

Dennis hämtade honom tidigt och åkte till Näverede... Jag återgick till sängen och kunde sova nå timmar till... tills en hemsk alarmsignal väckte mej klockan tolv... Ännu mindre sugen på att kliva upp när jag visste att de va massa disk i köket och att jag va tvungen att ta en snabbstädning innan jag kunde åka til stan... Städning å diskning gick ganska snabbt och smärtfritt fakiskt och runt halv tre rullade jag å Martin in mot stan...

Sing star kväll hemma hos honom igår! Bra mycke folk å hur kul som helst va de!! Ni som inte kom; kan ju säga att ni missade en sjukt rolig kväll/natt/tidig morgon me mycke "sång" och en hel del massa skratt!!! Klockan blev 4 i morse innan de va tomt på folk... å ja, när folket gått så fick man sej en överblick över hur de såg ut i lägenheten... kan ju säga att de va  inget man va speciellt sugen att vakna och börja städa på morgonen!! Men i morse när vi vakna så gick de faktiskt riktigt fort för oss att få det att se ut som en lägenhet igen!!! Bara man fick bort alla burkar och flaskor så va de faktiskt inte så hemskt!!

Har varit hemma hos Martins mamma idag å träffat henne och hans syster för första gången.. De va riktigt trevligt!! Åkte hem till Krokom igen runt halv fem-fem... åt middag.. lyckades lägga Hampuz å han somnade runt sju... å sen somnade jag på soffan runt åtta och vaknade 21.15.. så nu får man väl se om de blir nå mer sömn för mej i natt... allra helst eftersom Hampuz har vaknat nu och verkar inte va så sugen på att sova nå mer.... Å jag som ska jobba imorgon.. :S Aja, får väl se hur de blir...


Blev ju några bilder igår oxå...

 Killarna mot tjejerna i en singstar-duell =)

 En rätt ok bild på mej å Martin va de någon som lyckades ta oxå..

Dessvärre verkar inte min dator vilja samarbeta me mej nu.. den vill inte ladda upp bilderna... men vill man se mer kan man ju kolla in Martins blogg... http://drymartini86.blogg.se

Nu ska jag se om lillfisen har somnat så jag oxå kan gå å lägga mej å försöka sova... I natt blir de så där tomt i sängen igen utan Martin... :S Men imorgon kommer han hit igen!! Myyyyys!!!!!!!!

Btw så fick jag världes underbaraste sms av Martin i natt... inget jag tänker skriva här, men kan lova de va värmade ord!!! Massa pussar på dej!!!

Jaa.. blev ju inte så kort de här... men nu e de over and out för min del! På återseende!

Hampuz- The One And Only- Älskar

Kommentarer
Postat av: Martin

Jag mena allt jag skrev! :D

Du får mig att känna mig speciell!

Puss

2008-08-17 @ 23:15:15
URL: http://drymartini86.blogg.se/
Postat av: Grteh

Grattis till lillfisen i efterskott...!

2008-08-18 @ 10:31:36
Postat av: Anna

Naw, vilken söt bild på dig och Martin. :)

2008-08-22 @ 12:42:54
URL: http://annalinneaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0