över!!

ja, nu är yran över! Å jag tror aldrig jag har varit lycklig för de förrän nu.. nu när man jobbat natt både första helgen på stråket och dessutom yranhelgen!! Så underbart att denna årliga festival nu är över, ihoppackad och hemfaren :) Inte de att jag har nå emot den, är faktiskt snarare roligt att de händer nå stort på hemmaplan... men ne, jobba å så mycke folk de va lite drygt de... men ändå lite kul, hände ju nå hela tiden... inte en sekund lugn å ro kan jag lova!! fast va ju faktiskt ledig två hela dagar :O Ska någon dag försöka få ut bilderna ifrån dom två lediga dagarna, mycke tok va de då iaf :)

Ska strax ta å röra på mej.. åka å jobba nå timmar.. fick lite ändrade tider idag... men men, va gör väl de? nästan bättre att sluta samtidigt som martin så kan han följa me hem :) Har inte varit många nätter man sovit själv nu inte! Å inte gråter jag för de!!

Saknar min lilla gullunge!! Men imorgon kommer han äntligen hem igen!! Har varit så tomt utan honom nu över en vecka!! Får väl se va som händer dom här tre dagarna jag e ledig nu då och har min lille prins hemma... ska försöka hitta på nå skoj me honom!!

mwepp, nu har jag inte tid me de här längre...

Måste ju passa på att skriva GRATTIS Sandra å Stefan till eran lilla tjej!! Väntar på mer information :)

Allt känns så bra nu, ingenting känns jobbigt. Du lyser upp även de gråaste dagarna, du får mej alltid på bra humör!! Du e så go!! Är verkligen jätte glad att jag träffat dej!! Å de du sa härom natten, du ska bara veta hur mycket de betyder för mej att du sa de!! Kunde verkligen andas ut och känna att de här kan bara bli bättre och bättre nu! Massa Pussar å Kramar till dej!!

Hampuz- The One And Only- Älskar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0