mjaaa.....

... idag e de torsdag.. varit ledig dag =) tjohoo!! Å igår oxå, å ska va ledig imorgon oxå!! :O
Fick hem min lilla skrutt igår, å va jag har saknat honom!! Va så underbart att få ha honom hemma å kramas me honom!! Han va så go å glad hela kvällen!

Idag har vi inte gjort så mycke... mest varit hemma.. Dennis kom hit mitt på dagen och hälsade på, har suttit å snacka skit och sen va vi in till stan en snabbis.. va ju bara tvungen att åka bort till Martin och få mej några sista kramar och pussar innan han å Erik åker till Gäddede imorgon... En hel vecka utan honom nu... tomt, tråkigt, jobbigt.. saknar redan!! Men men, en vecka e iaf mindre än två som de va när han va till bulgarien!! Å jag tror den här veckan kommer gå betydligt fortare än va de gjorde när han va borta sist... jag har ju semester och ska åka till Bella i Ånge några dagar, åker nog på måndag och blir där till onsdag tror jag å sen kommer han ju hem på torsdag =)

Dennis har färgat håret på mej ikväll, ja han kan faktiskt sånt! Riktigt duktig e han oxå! Vart riktigt snyggt om jag får säga de själv :P  E toknöjd!! Men eftersom jag e värdelös på att både fota mej själv och dessutom fastna på kort så blir de ingen bild på de :P

Hampuz ligger å sover.. så söt han e där han ligger i sin säng å kramas me "Råttis" å va jag älskar min lilla fisunge!! Får passa på att krama honom ordentligt imorgon bitti för sen åker han till pappsen igen... fast blir bara borta över helgen eftersom jag jobbar, sen kommer han hem igen och följer me mej till Bella =)

Nu ska jag nog gå å lägga mej i soffan och hoppas på att de börjar nån bra film som man kan somna till... eller kanske ska va så smart att jag faktiskt lägger mej i sängen när jag känner att jag håller på somnar! Men e ju så tomt där nu... :S

Martin- Du är helt underbar på alla sätt och vis! Du e grymt fin, go, snäll, rolig, mysig, ja allt man kan tänka och önska sej å de bästa av allt, du är min. Längtar efter att ha dej vid min sida igen!! Kärlek

Hampuz- The One And Only- Älskar

Kommentarer
Postat av: Martin

Vilken otroligt gulligt inlägg..blir varm i hela kroppen av lycka!

Varma mjuka kyssar

2008-08-07 @ 23:07:49
URL: http://drymartini86.blogg.se/
Postat av: Bella

Heja heja! ÄNTLIGEN får jag träffa dig litegranna! O lill Hampuz också ;) Ska bli tokroligt! :)

2008-08-08 @ 10:07:16
URL: http://elfvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0