Jahopp

Då va man hemma igen då... varit en mycket trevlig vecka, fast känns som de varit helg hela veckan :) Jobbade natt söndag å måndag... sen ledighet!! Tjohoo :)

Tisdag blev en riktigt trevlig både dag, kväll å natt... Började me att vi va nere vid frösöstrand från typ halv fyra på eftermiddagagen.. allt eftersom klockan gick så snubbla de dit mer å mer folk.. vi sola, bada (jag bada inte) å drack lite gottigott :P Spela kubb gjorde vi oxå... Grattis Sandra å Viktoria till den vinsten :) Ner på Stråket va vi oxå, men de blev inte allt för länge.. blev som kvar ute i finvädret lite länge å sen åkte jag, Martin å Anders hem till Martin och satt där ett tag så klockan blev lite mycke innan vi lyckas ta oss ut... men va gör väl de då?? kul va de iaf!! Och som vanligt blev de ju sent innan man lyckas ta sej i säng....

Onsdag... jaa.. va väl meningen att vi bara skulle ner å äta lunch på Stråket, kika lite och sen åka till Krokom och bara ta de lugnt.. men vadå?? är väl onödigt att slösa bort en helt ledig dag på att inte göra någonting?! Va iaf ner å åt lunch, sen till Krokom... fixa lite... hem till Martin å duscha å dona och sen va de bara å traska ner till Sandra å Viktoria å börja läska igen :P Hamnade dock i Krokom en sväng iaf på kvällen... sen blev de Stråket.. lite längre stund den här gången :) å i vanlig ordning så blev de sent innan man lyckas somna...

Jobbade igår, ett riktigt mördarpass 12-21 :S  Drygt va de... men överlevde iaf :) När jag slutat kom Martin å mötte mej, sen gick vi hem till honom och tog de lugnt.. bara va... å kramades förstås :)

Å nu sitter jag här.. har just kommit hem.. Martin börja jobba 8 så jag åkte hem... ska iväg å hämta Malin i Hålland lite senare idag.. sen ska jag nog sova nån timme så jag orkar jobba i natt.. 20-04.. oxå ett sånt här riktigt mysigt pass... eller inte!
Borde gå ut och kolla om tvättstugan e ledig.. men orkar verkligen inte... e trött som en gnu!! Ska nog lägga mej på soffan å sova nån timme innan jag åker och hämtar Malin :)

Martin, du e verkligen världens goaste!! Mee like  :) Massvis me pussar på dej!!

Saknar min lilla fisunge.. men får ju träffa honom på söndag igen :) Längtar!!

Hampuz- The One And Only- Älskar


Kommentarer
Postat av: sandra

Tack tack, vinsten kändes jävligt bra måste jag säga! ;) Det var skitkul med singstar lilla gumman, det må vi göra om snart. Och lycka till inatt på jobbet, jag kommer in och kramas och säger hej ;) Puss!

2008-08-01 @ 09:02:35
URL: http://sandralx.blogg.se/
Postat av: nx

lägg upp bilderna från i onsdags vettja!

2008-08-01 @ 12:19:13
URL: http://nexxor.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sandra, dej såg jag då inte på jobbe inatt.. :P

2008-08-03 @ 06:42:12
URL: http://mizzzme.blogg.se/
Postat av: Johanna

nx, ja de blir så fort jag orka lagt över dom från telefon :P

2008-08-03 @ 06:43:06
URL: http://mizzzme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0