jaarå

Igår va jag ledig =) Tjohooo!!! Va in till stan på eftermiddagen och lyckades hitta ett regnställ åt Hampuz, som faktiskt bara kostade 149:-!! Helt otroligt!! Va å kika lite på IXO, men nee, inge spännande där förutom att Hampuz verkligen började gå själv utan att man höll i honom! Bara han fick hålla i nyckelknippan så gick de jätte bra!!! Så stolt över min lilla fisunge!! Sen va vi bort på Rusta en sväng... köpte mej ännu en fleecefilt så nu ska Hampuz få den ena... sen in på coop en sväng... Skjutsa bort Dennis å Hampuz till Lungvik så dom kunde åka till Krokom å hämta Nero å prylar för att sen bege sej till Näverede... Jag själv åkte bort till Martin som håller på att flytta... När de han skulle ha me sej igår va packat i  bilen så bar de av till Frösön.. haha, ja de blev en hel del skratt igår!! kan ju lova att det går inte ha tråkigt när man lyssnar på Martin å hans pappa!! Haha...

Åkte hem nångång efter nio tror jag... hamnade här vid datorn och sorterade faktiskt massa bilder så jag nångång ska  kunna hitta dom lite lättare... lite jobbigt när man har miljoner mappar och allt bara är ett enda stort KAOS!! Men nu blev de riktigt bra faktiskt.... Är bara de tråkigaste kvar nu.. kolla igenom gamla mappar och radera de bilder som de råkar va dubletter av.. eller ännu fler av varje :S

Nee... ska ta å göra mej iordning å åka å jobba jag... 10-19 idag... blir ju spännande de oxå... Sen blir det nog bara hem till soffan å tv:n! Härligt!!

Martin- Kärleken

Hampuz- The One And Only- Älskar

Kommentarer
Postat av: Victoria

Wo-hoo du jobbar med mig till 19! Fast det kanske inte gjorde saken bättre ;) Haha. Nej fy fan nu måste jag sova lite till innan jag börjar. Godnatt, ses om mindre än två timmar :)

2008-08-30 @ 09:48:44
URL: http://lavictoria.blogg.se/
Postat av: nx

Jaaaa! =D =D =D

2008-08-30 @ 15:14:49
Postat av: Martin

Älskar dig hjärtat!

2008-08-31 @ 00:09:18
URL: http://drymartini86.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, ja eller hur! ;) äh, det löser sig nog det där tillslut! Hur går det med allt nudå Johanna, jobbet/Martin/Hampuz?

2008-08-31 @ 01:16:20
Postat av: Sandra

det var jag som skrev det sista =)

2008-08-31 @ 01:17:08
URL: http://sandralx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0